البرز – به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رادیو کوهنورد از استان البرز ؛ بهزاد فروغی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در ابتدای جلسه با بیان این مطلب که هیات ورزشهای همگانی البرز به اندازه یک اداره کل مشغله دارد گفت: فعالیت در ورزش استان البرز و همچنین شهرستان کرج بسیار سخت است، اما همه ما وظیفه داریم این مسیر را با صلابت و پر تلاش ادامه دهیم.

در ادامه علی خلیلی سرپرست فدراسیون ورزشهای همگانی با بیان این مطلب، بزرگترین کار ما این است که مردم به ورزش احساس نیاز کنند افزود: تمام تلاش‌های ما و زحماتی که شما می کشید در جمله کوتاه مقام معظم رهبری آمده است که می فرمایند: ورزش کلید سلامتی است؛ به بهترین شکل ممکن تبئین شده است.

 

وی گفت: از اساسی ترین سیاست‌های فدراسیون ورزشهای همگانی این است که ورزش براحتی در دسترس مردم قرار گرفته و همه اقشار به سادگی بتوانند به آن بپردازند.

 

سرپرست فدراسیون ورزشهای همگانی تصریح کرد: هدف ما این است که مردم را به تحرک و پویایی وا داشته و در جامعه نشاط ایجاد شود که اگر بتوانیم این فرهنگ سازی و نیاز را در مردم ایجاد کنیم، به هدف اصلی خود رسیده ایم.

 

همچنین در پایان مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: مسائل کشور در موضوع عفاف و حجاب برای ما بسیا مهم و تعیین کننده است و کسانی که از ساختار قانون خارج شده و به قانون کشور در حوزه عفاف و حجاب اهمیت نمی دهند، نباید در هیئت های ورزشی مسئولیت داشته باشند.

 

گفتنی است طبق روال تمامی مجامع هیات‌های ورزشی، بهزاد فروغی مدیر کل، حبیب مقصودی سرپرست معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، محمود رحمتی رئیس هیات ورزشهای همگانی استان البرز و اعضای مجمع این هیات در این مجمع حضور داشتند.

 

 

گزارش تصویری مجمع سالیانه هیئت ورزشهای همگانی استان البرز

 

 

خبرنگار و عکاس : سید قاسم میرسلیمی / ۰۱۰۵۱۴۲