به گزارش پایگاه خبری رادیوکوهنورد؛ مدیرمسئول قدیمی‌ترین پایگاه‌خبری، هر روز صبح پشت درب کارشناس مربوطه در معاونت مطبوعاتی ( شما بخوانید معاونت اموررسانه‌ای و تبلیغات)، نان سنگک به دست می رفت و به امید اینکه کارشناس مربوطه دلش بسوزد و لیست را عادلانه امضاء و تحویل خزانه‌دار دهد در اتاق انتظار می نشست، اما تنها چیزی که دریافت می‌کرد، لبخند پر از ابهام بود!

 

در این میان، پایگاه‌های خبری، با حسرت به یارانه‌های کاغذی، خبرگزاری‌ها و نورچشمی‌ها نگاه می‌کنند و می‌گویند: «ما چه گناهی کرده‌ایم که تعداد بازدیدکنندگانمان به ریال تبدیل نمی‌شود؟» اما مسئولین با نگاهی عمیق و متفکرانه می‌گویند: «شما هنوز روح رسانه‌ای نگرفته‌اید!»

 

خبرنگاران، در حالی که سیم میکروفن را با دندان نگه داشته بودند، با خود فکر می‌کردند که شاید اگر تیترهایشان را عاشقانه‌تر بنویسند، یارانه از دل مسئولین بیرون بیاید. اما حقیقت این بود که یارانه به حق پایگاه‌های خبری مثل عشق اول، فقط در قصه‌ها بود!

 

و اینگونه بود که پایگاه‌های خبری، با یارانه و بدون یارانه، همچنان خبر می‌نوشتند، تحلیل می‌کردند و به انتظار نشسته بودند، شاید روزی، فقط شاید، افسانه‌ یارانه‌های پایگاه‌های خبری به شکلی عادلانه تقسیم شود.

 

 به امید آن روز که این افسانه به واقعیت بپیوندد.

 

به قلم : امیرحسین رحیمی / ۹۵۰۵۱۰۲